Shop Mobile More Submit  Join Login
Briefing by allahdammit Briefing by allahdammit
Stupid Creed :la:
I think I make fun of Altair too often, but hey, I really don't give a damn! xD

Quick doodle, don't pay much attention)



Assassin's Creed (c) Ubisoft
Add a Comment:
 
:icondakiaty:
Dakiaty Featured By Owner Aug 28, 2016
I love this so much
Reply
:iconmetalwolf-auraprime:
MetalWolf-AuraPrime Featured By Owner May 14, 2016
No. *nom*
Reply
:iconcowgirlsofcanada:
CowgirlsOfCanada Featured By Owner Mar 23, 2016  Hobbyist Artist
Same bro, freakin same
Reply
:iconspiltink550:
spiltink550 Featured By Owner Feb 9, 2016  Hobbyist General Artist
Well no wonder why he was in the novice position. (And I do know why altaïr was a novice)
Reply
:iconghosthunter585:
GhostHunter585 Featured By Owner Jan 2, 2016
adorable man
Reply
:iconmustavisadi-12345678:
MustaviSAdi-12345678 Featured By Owner Jan 1, 2016
Malik: Spit it out now or it's swimming time.

Altair lets go.

Malik: There you go.

Altair: It's parkour time.

Malik: Altair, don't make me make you take swimming lessons!

Altair: Malik, don't make me execute you! I'm the Mentor!

Malik: Still a novice, it seems!

Altair: Stop with the novice! Novice here, novice there, when will it ever stop!? AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Altair runs away.

Malik (OVO face): Heheheh.......novice!
Reply
:iconsilver-kight-2000:
silver-kight-2000 Featured By Owner Apr 14, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Lol. I can go get him XD.
Reply
:iconmustavisadi-12345678:
I think it would be better if Altair learnt his punishment and came back on his own.
Reply
:iconsilver-kight-2000:
silver-kight-2000 Featured By Owner Apr 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Yeah.
Reply
:iconlily277:
LILY277 Featured By Owner Nov 27, 2015  Hobbyist Writer
Latairs face lol
Altair's just like: *poker face while chewing on his sleeve* nom nom nom :3
Reply
:iconkarnage1997:
Karnage1997 Featured By Owner Nov 2, 2015  Student Artist
HA! also lol
Reply
:iconsubject18-lyra:
subject18-lyra Featured By Owner Oct 23, 2015  Student Digital Artist
omg altair act like a goat actually XDD
Reply
:iconluuumi-k:
Luuumi-k Featured By Owner Mar 30, 2015
You know, If I were next to Malik I would do that... Really, like:

Me: Ñamñamñamñam cloudeweplz 
Reply
:iconstarlightyuki:
starlightyuki Featured By Owner Nov 18, 2014  Hobbyist Writer
Altair:nom nom

Hahah XD
Reply
:iconmack30593:
mack30593 Featured By Owner Oct 29, 2014  Hobbyist Traditional Artist
hahahahaha 
Reply
:iconwolfhero28:
WolfHero28 Featured By Owner Jul 21, 2014
*starts noming on Malik's fingers*
Reply
:iconameliawolf12:
ameliawolf12 Featured By Owner Sep 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
has to have fingers
Reply
:iconwolfhero28:
WolfHero28 Featured By Owner Sep 11, 2014
nom nom nom nom *his whole hand is in my mouth*
Reply
:icontheroyalkey:
TheRoyalKey Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
This just warms my heart. Yuiko Kuruguya (Adorable) [V1] 
Reply
:iconfrothingham:
Frothingham Featured By Owner Jun 6, 2014  Hobbyist General Artist
*giggle* Altair probably just wants Malik to spank him again. :D  
Reply
:iconjelloegg:
jelloegg Featured By Owner Mar 21, 2014
:iconpolandgiggleplz:
Reply
:iconmrkannin:
MrKannin Featured By Owner Feb 22, 2014
HA!
Reply
:iconamazing-person-yes:
Amazing-person-yes Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist General Artist
Altair: but it tastes like muuuuurrduuur...

Malik: I don't care!
Reply
:iconmercythefox:
MercyTheFox Featured By Owner Dec 7, 2014  Professional Photographer
Pfff XD
Reply
:icondarkdudxd:
DarkDudXD Featured By Owner Dec 5, 2013  Student Traditional Artist
LOL ... not gonna spit ... what's you gonna about it?

Reply
:iconayahime0:
Ayahime0 Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
omg, Altair's face expression is so funny, even though we can't see his eyes.
Reply
:iconvioletdragon626:
violetdragon626 Featured By Owner Oct 12, 2013
Altair's face is priceless! 
Reply
:iconshinaryun:
ShinaRyun Featured By Owner Aug 24, 2013
I snorted.  Guilty.
Reply
:iconxxfluffyxx013:
xXfluffyXx013 Featured By Owner Jul 29, 2013
I just.... Oh god Altair's face.... that's what made me laugh. Just that his face makes it seem so normal for him to be doing xD
Reply
:iconcaptainseawolf:
CaptainSeawolf Featured By Owner Jul 21, 2013   General Artist
Oh my god.... I seriously can't breathe right now... if I were altair I would be doing the exact same thing. Oh my god that is a riot. Nicely done! 
Reply
:iconmilouangel:
MilouAngel Featured By Owner Jul 19, 2013  Student Artist
lol My older sis showed me this pic before XD :heart:
Reply
:icontanner4:
Tanner4 Featured By Owner Jul 9, 2013
*Malik grabs a newspaper*
"NO, DOWN BOY!"
Reply
:iconbhargis:
BHargis Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Malik- Spit it out now!

Altair- nom!
Reply
:iconassassinscreedmemory:
Malek:spit it out

Me:DONT SPIT IT OUT DONT SPIT IT OUT

my bro:what you yellin at?

me:Altair is eating Maleks sleeve

Bro:lol
Reply
:iconeyelushtraitor:
eyelushtraitor Featured By Owner Apr 18, 2013  Hobbyist
BWAHAHAHAHA altair~:heart:
also I am comment no 400 of this image yeah!
Reply
:iconistealurcandy:
iStealUrCandy Featured By Owner Apr 10, 2013  Student Traditional Artist
dont spit it out ^^
Reply
:iconshadowfelix:
ShadowFelix Featured By Owner Mar 20, 2013  Hobbyist General Artist
lol, altiar likes the taste of clothes. if i was hungrey enough Alty I would too.
Reply
:icondabossaltair:
dabossALTAIR Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist Traditional Artist
thats b wat i do if malik was triing to brief me on somthing id just eat his sleeve and lick his neck and stare at him till he has a huge hole in....him...
Reply
:iconevilbarrel:
EvilBarrel Featured By Owner Jan 19, 2013
lol XD
Reply
:iconmiriele:
Miriele Featured By Owner Dec 11, 2012  Professional Digital Artist
это прекрасно *_*
Reply
:icontornasunder7916:
TornAsunder7916 Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist General Artist
He's like a combo of a cat and a dog... XD
Reply
:iconscirius14:
scirius14 Featured By Owner Oct 14, 2012  Student Traditional Artist
...The look on Malik's face leads me to believe that this is not the first time it's happened.
Reply
:iconiamtysha:
iamtysha Featured By Owner Aug 23, 2012  Hobbyist General Artist
:iconlaughoutloudplz:
Reply
:icondistancedreamer:
DistanceDreamer Featured By Owner Aug 16, 2012
"Nom-noming" to the max XD
Reply
:iconalivoir:
Alivoir Featured By Owner Jun 13, 2012  Hobbyist General Artist
That's something I would do! XD
Brilliant work, as always~
Reply
:iconallahdammit:
allahdammit Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
XDD
thank you))
Reply
:iconalivoir:
Alivoir Featured By Owner Jun 18, 2012  Hobbyist General Artist
You're very welcome! :D
Reply
:iconmsfcatlover:
msfcatlover Featured By Owner May 26, 2012
What ~Spriteaddict said!
Reply
:iconspriteaddict:
Spriteaddict Featured By Owner May 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
How can this be so adorable yet hilarious? I love it :D
Reply
:iconallahdammit:
allahdammit Featured By Owner Jun 15, 2012  Hobbyist General Artist
:iconcblushplz: oh thankyousomuch
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 24, 2011
Image Size
239 KB
Resolution
719×701
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
46,126 (6 today)
Favourites
1,982 (who?)
Comments
440
Downloads
230
×